Een prijsindicatie
Om op voorhand te voldoen aan de vraag, "en wat gaat dat kosten?" wil ik hierbij graag een prijsindicatie geven. Ik ben echter geen grote fan van een 'one price fits all' mentaliteit, en zou veel liever een prijs overeenkomen op maat van jouw noden.
Een voorbeeld: De tijd die ik steek ik het bouwen van een website, is afhankelijk van de noden van de website. In plaats van een prijszetting te doen die moet passen voor alle mogelijke websiteprojecten, spreek ik liever een prijs af op maat van wat je echt nodig hebt. Bij interesse, kan je me contacteren zodat we mijn diensten (en prijzen) beter kunnen afstemmen.
Vaste prijzen ontwerp / opmaak
* Logo ontwerp ... 250 €
(Beperkt tot 1 ontwerp, 2 correctierondes)
* Naamkaartje / Enveloppe ontwerp ... 100 €
(Beperkt tot 1 ontwerp, 2 correctierondes)
* Poster / Flyer / Postkaart ontwerp ... 250 €
(Beperkt tot 1 ontwerp, 2 correctierondes)
Herhalingen van eenzelfde ontwerp, ... 25 € / herh.
(bv. jaarlijkse activiteit of meerdere visitekaartjes)
Ontwerp van grotere stukken, zoals boekjes of vierluiken: steeds op maat.
* Drukwerk/printen is steeds voor de klant, maar ik kan wel zorgen voor offertes via enkele vaste leveranciers.
Vaste prijzen websites
* Wachtpagina als website ... 35 € (per jaar)
(Ideaal voor zij die geen volledige website willen maar wel een online aanwezigheid. Omvat een basisontwerp wachtpagina met logo, korte introductie en contactgegevens. De jaarlijkse kost dekt ook de hosting, een domeinnaam en één mailbox van max 1GB ruimte.)
* Basiswebsite ... 99 € (per jaar)
(Beperkt tot basiswebsites met slechts enkele pagina's, een contactformulier en eventueel een fotogalerij. De klant krijgt toegang tot het beheersysteem om de site zelf aan te passen. De jaarlijkse kost dekt ook de hosting, een domeinnaam en één mailbox van max 1GB ruimte.)
+ ontwerp lay-out: 400 € eenmalig
(Voor het bouwen van een unieke template per klant.)
Uurtarieven
* Begeleiding ter plaatse ... 60€ per uur + verplaatsingskosten
* Begeleiding op afstand ... 50€ per uur (per begonnen kwartier verrekend)
Langere termijn?
In sommige gevallen is het hebben van een communicatievriend als lange termijnsvriend een pluspunt, maar moeilijk om in een eenvoudig verloningsmodel te gieten. Daarom voorzie ik ook 'begeleiding as a service', waarbij een creditsysteem zorgt voor een eenvoudige en transparante verloning voor mijn diensten.
Makkelijk uitgelegd koop je op voorhand een deel credits (waarbij een credit staat voor een kwartier werk), aan een voordeliger tarief, die wij dan in onderlinge overeenkomst kunnen gebruiken wanneer nodig. Wanneer je een grotere opdracht wil doen en niet genoeg credits zou hebben, laat ik je dat op voorhand weten, en kan je de credits aanvullen. ​​​
Beschikbare pakketten:
pakket 05u = € 245,00
pakket 10u = € 480,00
pakket 15u = € 705,00
pakket 20u = € 920,00
pakket 25u = € 1 125,00
pakket 30u = € 1 320,00
pakket 35u = € 1 505,00
pakket 40u = € 1 680,00
pakket 45u = € 1 845,00
pakket 50u = € 2 000,00
De kleine lettertjes: Alle voorgenoemde tarieven zijn exclusief btw (21%), verplaatsing en materiaal. Verplaatsingen gebeuren via het openbaar vervoer en worden als dusdanig doorgerekend. De eventuele huur van materiaal of vergaderruimtes is rechtstreeks voor rekening van de klant. Bovenstaande prijzen zijn gericht op starters, social-profit of non-profit organisaties. Prijzen voor commerciële projecten kunnen ook besproken worden maar liggen vaak 75% hoger.